Halaman

Isnin, 1 Oktober 2012

Perkahwinan Abang Saiful Dan Kakak Faizah

Pada hari ahad bersamaan 16 September 2012 iaitu Hari Malaysia,saya telah menghadiri perkahwinan Abang Saiful dan Kak Faizah.Saya ke rumah pengantin lelaki pada jam 11.00 pagi.


Sweet kan pasangan pengantin ni..Semoga berbahagia sampai ke anak cucu ye
Abang Saiful dan Kak Faizah.Amin Ya Rabbal Alamin
(dalam fikiran dah membayangkan baju pengantin sendiri)..hewhew


Sebelum ke rumah pengantin (Abang Saiful),of courselah snap gambar sendiri dulu..hewhew


Datang rumah pengantin,salam mak pengantin dulu.Lepas dah salam,terus masuk rumah dan snap gambar pelamin.Cantik tak pelaminnya?(dalam otak,dah fikir pelamin sendiri macam mana).hehe..
 

  


Saya pun ada snap beberapa gambar yang lain macam suasana,makanan,berkat kawin.

Tempat mengambil minuman seperti asam boy,oren sunquick dan banyak lagi 
dan pencuci mulut iaitu tauhu panas yang menyelerakan.


Karaoke jangan tak karaoke..



Mmm,sedapnya tauhu panas ni.Jemput makan semua.hewhew


Sedapnya air.Alamak,tekak dah haus.Jom minum.






Sebelum pengantin tiba,saya tak lepaskan peluang untuk bergambar di pelamin.
Inilah gambar-gambarnya.Tak lah cantik sangat.hehe







Siapakah gerangan yang akan berada di sebelah bila tiba masa nanti?huhu









Dalam kul 2.00 petang,kedua-dua mempelai pun berarak,bergambar dengan saudara mara,
makan damai n banyak lagi.



















Tidak dilupakan,gambar saya bersama pengantin lelaki dan juga bersama 
pengantin perempuan..Inilah gambar saya bersama abang Saiful dan kak Faizah.

Gambar saya bersama Abang Saiful




Gambar saya bersama Kak Faizah..




Inilah coretan saya untuk perkahwinan Abang Saiful dan Kak Faizah.

# MAAF TAK SEBAGUS MANA.
SAYA NI BUDAK BARU 
BELAJAR BUAT BLOG.



















2 ulasan:

  1. wwaaa cantik giller pelamin dye..berangan dah nie , hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah kita.dah membayangkan mcm mana pelamin sendiri

      Padam