Halaman

Rabu, 3 Oktober 2012

Meeting Myself With My Adopted Brother

Sebenarnya pertemuan ni dah lama berlaku.Saya berjumpa abang angkat saya pada 15 September 2012.
Kami berjumpa di bawah pengawasan ibu saya,Khasidah Mislan di bandar Kota Tinggi.Kami berdua berjumpa di tepi Sungai Kota Tinggi berhadapan dengan Pasaraya Kini Kota Tinggi.

DI SINILAH TEMPAT PERTEMUAN KAMI


Kami berjumpa depan ibu saya dan kami berbual-bual dalam sejam.Sebelum tu saya dan abang angkat saya iaitu ABANG A berjumpa di Green Point Kota Tinggi.Di sana kami sempat bercak boom taw.Rasa lucu sangat waktu itu.Di tempat gambar di atas,kami berdua sempat snap gambar kami bersama.Tapi maaf lah ye kawan-kawan.Saya tak dapat upload gambar saya bersama ABANG A kerana itu permintaannya.

Sampai sini je coretan saya tentang ABANG A.Hopefully we can meet further.Amin

*  rindu pula nak jumpa Abang A lagi walaupun
berjumpa depan keluarga.





2 ulasan:

  1. Balasan
    1. mmg cantik tempat ni.sbb tulah jumpa abg angkt kt situ.scene dia cantik

      Padam